tisdag 20 juli 2010

aj

Tungt idag som vanligt på fotbollsträningen, men roligt!! Jag tror någon sparkade mig på benet, för nu har min vad svällt upp till en boll och det gör ganska så ont, icepower på igen då! Vi har nu hållit på och tränat i ca 2 månader och det är så rolig att märka att man gör framsteg. Jag kan inte säga att det blir mindre tungt, men bättre teknik har jag iallafall fått. Lite bättre passningar och så vågar jag och kan nicka nu, yey! Vi funderar nu på ifall vi skall fortsätta med träningarna under vintern, få se då hur många som fortsätter isåfall. Jag kan nog tänka mig att träna fotboll en kväll i veckan, men jag vet det kommer att bli tajt med tid. Jag har redan två kvällar uppbokade med sångundervisning. Ska försöka att inte ta för mycket på mig, jag behöver ju nån ledig tid också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar