söndag 11 juli 2010

helgen som gått

Vilken fantastisk sommar vi har, jag är så glad för att jag är ledig om dagarna och bara kan njuta av vädret. Det känns liksom att man borde passa på att vara ute i solen så mycket man hinner, för man vet ju hur snabbt det kan ändra och så är sommarvärmen förbi. Nu har jag varit ut hela dagen och känner mig allt vimsig av allt solande, skulle vara skönt med ett mörkt kallt rum, men det finnes inte hos oss.
Jaa.. helgen som gått har gått väldigt fort. Igår sjöng jag först på en vigsel och sedan spelade jag hela kvällen med bandet på en bröllopsfest vid Forsbylava. Idag har Benny och jag uppträtt med några låtar på staffet FM i Bennäs. Helgens keikkor gick riktigt bra och nu får man lägga det bakom sig och börja förbereda nästa.
Vilket fantastiskt "jobb" jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar