söndag 25 juli 2010

nästa vecka

Känns inte riktigt som jag haft någon semester ännu i sommar. Jag trodde det skulle bli en lugn sommar och att jag bara skulle gå här hemma och känna mig rastlös, men så blev det inte. Den kommande vecka har jag fullbokad med övningar och keikkor.

fredag: Rockbands gig på Ollis, ska bli skitkul! Vi behöver bara öva in en passande repertoar med många nya låtar..

lördag: spelning på ett stort bröllop i Kokkola. Repertoaren består av allt fr. dansband till heavens on fire. Roligt när brudparen önskar sina favoritlåtar.. Not,ibland hamnar man ju att spela de mest idiotiska låtarna!

söndag: duospelning med Benny på strandmölle i Molpe. Det blir lugnt, förhoppningsvis. Vi har en färdig repertoar som börjar sitta fint nu.

Ska bli riktigt skoj att få hålla igång i helgen, men också otroligt skönt att ha veckan som följer helt ledig. Då har Simon och jag planerat att åka till Stockholm/Åland med ett annat par. Jag är verkligen i behov av att åka någonstans, vi/jag har så länge planerat att åka någonstans men det ha aldrig blivit av.
Så nu äntligen.. förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar