onsdag 21 juli 2010

Blossom

Oh, jag var i himmelriket idag! Inredningsaffären Blossom hade outlet och jag var och fyndade en hel del som ni kan se på bilden. Det var smockfullt med folk i affären och alla tanter var lika vilda med shoppandet. Jag gillar blossom, de har precis såna grejjer som passar i vårt gamla trähus, lantligt och mycket vitt. Den trenden har hållit i nu ett tag och jag var inte alls intreeserad av sån "gammal stil" förrän vi flyttade i detta hus. Men här passar det liksom perfekt och det vore dumt att börja förstöra det med en massa nymodigheter. Men få se när trenden svänger, jag kan tänka mig att folk vill börja ha in lite mera färg. Blanda upp det vita med lite starka färgklickar! Det tror jag nog att jag kommer att köra på mot hösten, då vill man ju oftast ha det lite mustigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar