onsdag 11 januari 2012

mera studier

Nå nu har jag ett litet, (ganska stort) projekt på gång, jag e nog e projekt människa ändå..:)
Jag ska utbilda mig till mental coach!! Ska bli SÅ intressant att börja fördjupa mig i ämnet. Jag skrev ju mitt slutarbete om mental träning för musiker och efteråt visste jag att jag ville lära mig ännu mera om ämnet och nu har jag hittat en perfekt utbildning. Det är en distansutbildning där jag får hemskickat material, böcker, dvd, uppgifter som ska göras och sen några tenter. Utbildningen är uppdelad i två olika delar, först läser man en kurs där man lär sig grunderna i ämnet och lär känna sig själv. Och den andra delen går ut på hur man lär sig att coacha andra mentalt. Om jag har förstått det rätt i stora drag.. Snart anländer materialet och då ska jag sätta igång, det kliar verkligen i fingrarna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar