måndag 16 januari 2012

min måndag

Det hjälps inte, jag får väl gå ut och mocka snö även idag för att komma mig ut med bilen. Typiskt att min andra hälft råkar var bort just nu när det kommer ner som mest snö, nå han får ta igen det när han kommer hem;)
Imorse påbörjade jag studierna på riktigt, innan var det en lång inledning som skulle läsas och flera olika test jag skulle fylla i. Har tänkt att jag ska försöka lägga 10-15 timmar på kursen i veckan. Det låter ganska mycket, men än så länge går det så länge jag oftast är ledig på förmiddagarna.
Denna veckan är studion fullbokad och jag märkte att jag även satt in elever på min annars inplanerade lediga torsdagkväll! Nå, det är kul att det finns intresse, så jag får köra på lite extra nu!
Nej nu ut och ta ett träningspass..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar