torsdag 26 januari 2012

torsdag redan

Har försökt stiga upp senast halv 8 varje morgon för att hinna läsa på förmiddagarna men idag tog jag sovmorgon, skönt!
Nu ska jag rycka upp mig och fara till gymmet. Skönt att träna från morgon så har man det undan sen. Börjar 3 i studion och idag är det premiär för sånggruppen. Jag har satt ihop en grupp på 4 sångare som ska träffas en gång i veckan och öva in låtar. Tanken är att vi så fort som möjligt ska få ihop till några låtar så vi kan börja göra keikkor! Så jag behöver kolla igenom lite stämmor ännu idag så vi har något att börja med.
Ikväll har syster Me & I klädparty, nya vårkollektionen! Jag har sett att det finns en del fina plagg som jag skulle kunna tänka mig! Men får försöka hålla i pengarna, man blir ju alltid så till sig på hempartyn. Allt verkar ju så bra och alla andra köper ju, det blir lite som en sport :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar