lördag 5 maj 2012

härligt, härligt

Här är det underbart väder, har inte kollat gradern men runt 27-29 skulle jag tro. Vi har ett fantasstiskt fint hotell och mycket trevlig personal. Igår började jag dagen med en lång promenad längs strandwalken, sen yoga en timme som hotellet ordnar varannan morgon. Låg på stranden några timmar, testade dykning, chillade vid poolen och på kvällen for vi in till gamla stan och kollade lite butiker och åt längs den kända båthamnen.
Nu ska jag gå och gymma en timme och sen vattenjumppa, joo.. det är en semester jag är på, men härligt när man kan träna lite också:) Det är ett spahotell vi bor på tydligen och det ordnas olika aktiviteter varje dag, möjlighet till massage och behandlingar. Aah, det här e perfekt för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar