måndag 14 maj 2012

morning

Måndagen kom och jag får fara till jobb igen, känns bra. Kommer att jobba på världshuset nu fram till 4 juni sen åker jag på läger i två veckor. Sångstudion stänger för i vår den sista maj och så tar jag ledigt därififrån i två månader och kör igång igen i augusti. Det börjar trappas ner nu med elever och men jag har ännu de som vill få in sina sista lektioner förrän de tar sommarlov. Denna vecka händer inget speciellt, ledig torsdag och helgen helt ledig också. Skönt, för jag har tänkt pyssla i trädgården så mycket jag hinner. Igår rensade jag upp i grönsakslandet och till helgen ska vi fara och köpa rosor och ett träd till trädgården. En grej som händer ikväll är att Benny och jag ska ta ny duoaffisch till sommarens evenemang. Det är Anders Wingren på Photomoments som ska fota oss i sin studio här i stan. Jag hoppas det blir fina bilder, vi har första keikkan 2 juni så vi borde få ut affischer så fort som möjligt. Nu ska jag ställa mig iväg, Trevlig måndag alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar