söndag 27 maj 2012

sommarens gigs

Det är sommar och nu börjar keikkasäsongen! Jag har riktigt längtat efter att få komma ut och spela. Den kommande veckan har jag fem uppträdanaden så det är lite utöver det vanliga, men superkul! Här är en lista med sommarens inbokade spelningar ifall någon kanske vill komma och lyssna.. Så är ni så välkomna!!:), 30.5 dimission, Terjärv Hantverksskolan - solo 31.5 dimission, Yrkesskolan Optima Jakobstad - solo 1.6 dimission, Lanneslund och Yrkesskolan Optima - solo 2.6 Fagerö i puben - duogig med Benny 8.6 30-årsfest i Forsby - duo 9.6 Molpe i puben - duo 15.6 företagsfest, Purmo - duo 22.6 Klacken, Purmo i puben - duo 30.6 bröllop i närpes - duo 7.7 vigsel i Munsala - solo 20.7 gästartist på uteservering, Jeppisdagarna - med band 21.7 bröllop, Nykarleby - solo 4.8 vigsel i Jakobstad - solo 10.8 countryfestival i Kemi (Johnny Cash projekt, jag som June) Det var allt och troligen kommer det ännu några till!

3 kommentarer:

  1. Blev lite svårläst dethär nu, men nåjaa.. :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur ska man gå tillväga om man vill boka dig till bröllop? Jag hittade ingen e-mail! Troligtvis är du redan upptagen, men vill fråga i alla fall :) Hälsningar Ida Grägg, ida.gragg@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Man kan maila mig på : carolinessangstudio@gmail.com

    SvaraRadera