onsdag 16 maj 2012

om jobb

Huh lång dag idag 10-19. Men tänk vad roligt att jag får jobba med det jag gillar mest, musik och mat! Det är verkligen så, två saker jag inte kan leva utan! När man har roligt jobb orkar man mera och hellre jobbar jag långa dagar en period och sen tar långledigt. Några frågar förvånat när de ser mig i jobb på världshuset: Jobbar DU här? Som om jag inte skulle kunna göra det? Kanske folk ser mig mer som sånglärare/sångerska, det är så lätt att man får en stämpel på grund av jobbet och sätts i ett visst fack/typ av människa. Men hej, jag har jobbat med allt från att vara "föuspiga" och stå med skiten upp till stövelskaften till att fotas i Gucci klänning i Milano. I can do it all, bring it on! Men visst e de musiken som är närmast hjärtat och som jag troligen kommer att jobba mest med i framtiden.

2 kommentarer:

  1. vill gärna se bilder på ditt modellande! :)

    SvaraRadera
  2. Det är inte många bilder jag har av det i dataformat,eller bilder överlag.. men nån ska jag kanske hitta bara jag söker!:)

    SvaraRadera