tisdag 19 februari 2013

not a good start

Denna dag började ju inte på bästa sätt. Jag hade tänkt stiga upp tidigt för att hinna studera lite men låg och drog mig till 8.30. Sen var bröd slut och Leo var runt mina fötter hela morgonen..
Sen till frissan i Jakobstad för färg och klipp. Jag ville ha en kallare färg som skulle ta bort det gula, så vi testade en ny färg vilket resulterade i blått hår. Shit jaa, sen blekning på, vilket brände ordentligt i hårbottnen och det blev för gult igen. Till sist en "gul borttagningsfärg"och tredje tvätt så var det i skick. Men jag fick iaf. till sist precis den färg jag önskade, men tråkigt ändå att sätta onödiga kemikalier i håret..
Efter tre timmar vid frissan och fått avboka en sångelev så var jag inte speciellt taggad att fara till studion för att ännu undervisa 4 elever. Men tänk vilken bra kväll det blev, tre nya elever fick jag höra, alltid spännande med nya röster:) Ännu en gång påminns jag om att jag har världens bästa jobb!
Nu ska jag varva ner och kolla på Top model ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar