onsdag 27 februari 2013

packat och klart

Imorgon far vi till Paris! 06.00 går flyget från Vasa via Heslsinki och vi är framme redan runt kl.10 i Paris. Härligt! Jag har kämpat hela dagen med att få klart en del saker med jobb här hemma, bl.a så fick jag skickat in min första tent till ledarhögskolan så det känns riktigt rättvist och bra att få fara iväg nu när allt är fixat. Jag har resfeber, som vanligt när jag måste vakna mitt i natten för att far iväg, det är det värsta och jag oroar mig för att bli magsjuk, men jag tror det sitter mest i huvudet.
Vi har nästan hela 4 dagar i Paris och kommer hem sent söndag natt. Dator får stanna hemma men kanske jag uppdaterar från telefonen om det går, annars bjuder jag på massa bilder sen när jag är tillbaks!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar