söndag 10 februari 2013

this weekend

Denna helg har varit riktigt mysig fast jag inte gjort något speciellt. Hela lördagen satt jag och ordnade med firmaräkningar och kvitton så det skulle bli klart att för till min bokförare. På kvällen kollade jag euroviisut eller UMK som det nu så fint heter och visst var det rätt tjej och låt som vann, Krista med sin ding dong låt:) Det ska bli spännande att se hur den klarar sig i Malmö i den stora finalen.
Ikväll var vi en sväng till Jeppis, åt god intialainen kasvisruoka på sesam och sen och kolla på auditionerna för fighting star på Optima. Tre av mina elever var med i kvällens uttagning så jag håller tummarna!
I morgon startar en ny arbetsvecka och kalendern är fullbokad med skojiga saker. Tur att jag har ett jobb som jag älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar