onsdag 6 februari 2013

träning

Ikväll har jag zumbat och det var länge sedan. Jag har aldrig riktigt fastnat för det, men jag tror bara jag haft otur med zumbaledare och program. De jag varit på förut har känts så töntiga och tantiga men ikväll var det en ung kille som höll passet och det var riktigt skoj! Har som mål att träna 3 gånger i veckan, hade gärna tränat mera men det är vad jag hinner med just nu. Varvar olika pass med att vara i gymmet och ska jag börja simma en gång i veckan. Jag har ju hållit upp med träningen p.g.a mykoplasman i över ett halv år och vikten gick NER nästan 2 kilo. Men nu efter 1,5 månads träning så har jag gått upp det igen. Yes! Kände mig faktiskt lite svag när jag inte tränade så kanske det bara är musklerna som kommit tillbaks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar