måndag 18 mars 2013

Invigningsvecka

Denna vecka är invigningsvecka för hela nya Campuset i Jakobstad. Mycket program pågår under hela veckan och jag rekommenderar verkligen er att göra ett besök till Campuset. Det är så fint, stort, nytt och vimlar av kreativa människor, det är en underbar miljö att vistas i. Nu är också restaurangen och cafeét öppet som ligger bara runt hörnet fån mitt arbetsrum, perfekt!
Jag kommer att ta del av så många konserter jag bara hinner, idag den första konserten med tre band från Ya och Novia, bl.a ett countryband som jag undervisat. Nu ska jag fara till studion och jobba lite till, god måndagkväll:)

2 kommentarer:

  1. Har du na tid att guida runt Marielle och mig på fredag typ kl. 11??

    SvaraRadera
  2. Mycket möjligt, kanske vi kan luncha i restaurangen?

    SvaraRadera