torsdag 28 mars 2013

spännande dag

Kommer just hem från J.stad. Har gått loppisrunda med lillsyrran och Marielle, lunchat på stan och kollat lite kläder. Vi hittade inget, allt är ju så kort och genomskinligt, kom vi fram till.
Men vid Tiimari fanns just de färger på kuddar och pläd som jag sökte efter, så det köpte jag billigt hem! Nu när har vi har ny tapet behövs ju den matchas med fräscha färger.
Ikväll ska jag träffa min PT Johanna första gången på gymmet. Hon ska göra lite muskeltest med mig och sen göra upp ett program till mig som jag kan köra vid gymmet. Jag ska också berätta vad jag har för mål med min träning, hm.. bli stark och snygg såklart! :) Ingen viktminskning iaf! Helt enkelt orka bättre, bygga lite muskler och känna mig frisk.
Sen ska också Leo och jag på vår första hundskola träning. Jag har laddat upp med massa godis så han ska hålla fokus. En roligt grej är också att både hans syster och bror kommer att vara i samma grupp som oss. Ska bli intressant att jämföra lynne och storlek, kanske de t.o.m känner igen varann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar