måndag 11 mars 2013

TGIM!

Jag gillar att börja veckan med en rivstart och mina måndagar är verkligen sådana. Med jobb både i musikhuset och sångstudion + en del mailande och ringande. På måndag morgon planerar jag veckan och gör to do lists. Jag gillar listor, man känner sig så duktig när jag kan bocka av saker vartefter de blir gjorda. Ett tips är att alltid börja med det jobbigaste först så blir det bara lättare vartefter. Tisdagar däremot är det läsdag till kl. 15 och sedan far jag till studion. Just nu går det bra med studierna, jag känner mig riktigt motiverad och målet att bli klar sista juni ska nog hålla! Typiskt mig har jag redan kommit på en annan sak jag vill studera när jag blir klar med denna utbildning, men den håller jag ännu hemlig. Dessutom får jag se om det finns tid och pengar för det just då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar