fredag 15 mars 2013

jag ska..

Jag ska bli bättre på att uppdatera från och med idag! Det går lite i vågor, min lust att uppdatera. Så är det ju det, att jag kan inte ha med kameran överallt och får inte heller fota allt och alla. Men.. det jag kan rapportera om och fota så DET ska jag skriva om. Så nu kan ni alltså förvänta er åtminstone en daglig uppdatering. Jag tar det som en utmaning, åtminstone i en vecka. Lämna gärna en kommentar, det är så roligt att se vem som läser och att/om någon uppskattar det man skriver om, jag har ändå över 100 läsare/dag? Jag menar vem vill nu läsa MIN blogg?!:) Det var en grej som togs upp på bloggkursen. Kommentera varandras blogginlägg mera, och jag vet jag själv också kan bli bättre på det:)

4 kommentarer:

  1. Hallå hallå! Jag kollar din blog varje dag! Kul att följa med vad som händer eftersom man inte träffas så ofta. /Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag följer din blogg via Bloglovin :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Vad kul:) Verkligen bra sätt att hålla koll på vad kompisar gör när man int träffas varje dag. Sofia o Sarah börja blogga!!

    SvaraRadera