fredag 13 augusti 2010

helg planer

Vilket skönt väder, ska strax bege mig mot stranden. Tänkte ligga där för mig själv och läsa lite, skriva och planera inför hösten. Det gäller att ta vara på de sista sommardagarna nu! Ikväll ska jag på villafest till Sofia i Vexala. Vi blir 5 tjejer som ska bada bastu, grilla och sova över, perfekt:)! Imorgon fick Benny och jag plötsligt en spelning på stadshotellet, hör och häpna. Det brukar ju inte vara helt lätt att få spelningar där, men tydligen vill de ha oss nu då! Så vi spelar på Oh Learrys pub imorgon kväll. Söndagen blir förhopppningsvis lugn, S har lovat att komma på hundutställning med mig här i Nykarleby. Jag, eller vi skull vilja ha en hund, jag vill ha en stor lurvig och han en liten korthårig, hm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar