fredag 20 augusti 2010

Juthbacka marknaden

Snart vandrar jag iväg till Juthbacka med Sarah och Jenny. Marknaden öppnar officiellt först 4, men vi tänkte vara ute i god tid och åka strax efter tolv. Hoppas jag hittar något fint, kanske till huset. Jag skulle vilja göra om lite nu när det blir till höst. Vi har bl.a tänkt byta ut våra vita sofföverdrag mot svarta. Gardiner har jag nu funderat på i ett år som vi bott här men ännu inte lyckats få upp några, jag är inte så bra på det där med gardiner.. Vi har ju mest vitt härinne så man får akta sig för att förstöra det enkla med för mycket oroliga färger. Men någon färg skulle ju vara fin att pynta till det med, typ lila?! Det är bra att vi har samma smak vad gäller inredning S och jag och med det här huset är det ganska givet vad som passar och inte gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar