lördag 21 augusti 2010

lördag, inget att göra

Så lugnt och så tyst är det här nu. Det borde börja regna snart,känns i luften..
Jag har ingenting att göra, S skruvar "mopeden" i Jeppo och jag sitter här och chillar. Fattar inte hur jag ska orka med ännu en veckas semester, skolan skulle få börja nu!
Gårdagen tillbringades på markanden och jag hittade en nödvändig trasa, kanske ett tecken på att man håller på att bli vuxen när man lägger sina sista pengar på en mirakeltrasa från Enjo. Så hittade jag också tre fina änglar som ska sitta på någon kant, just nu får de sitta på vår sänggavel. Jag har alltid tyckt att änglar är fina, när jag var liten samlade jag på glansbilder och änglarna var mina favoriter. De ser så fridfulla ut.
Jag kikar upp mot vattentornet från vårt fönster, tror jag ska fara dit upp och titta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar