tisdag 24 augusti 2010

mer om mig

Jag hittade ett frågeformulär på en annan blogg, sånthär är ju alltid roligt!


Du heter: Caroline Maria Lillmåns

Smeknamn: Carro, Lini

Låt som när du är ledsen sörjer till: The scientist

Beroende av: kakor, frisk luft, sång,

Vad tror folk om dig? att jag är en diva

Stämmer det? absolut inte :)

Vad får du oftast komplimanger för? Kläder, min sångröst och mina ben

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv och visa att man brinner för något

Brukar du skratta för dig själv? Allt för ofta

Var bor du? Nykarleby

Trivs du där? Som fisken i vattnet

Hur svarar du i mobilen? okänd nummer: Caroline (glatt och trevligt) känd nummer: jaaa..

Vem ringde du senast? mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vilken tid flyget skulle gå när vi ska till Rhodos om några veckor!

Antal timmar sömn inatt: 9 (ideal)

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Oftast, beror på vem jag ska träffa;) annars högst 7 min för sent!

Hur känner du dig nu: nöjd och glad inför en promenad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: kan vara fina, men skulle aldrig röra någon annans fötter utom pojkvännens och mina egna

Vad saknar du: Min bästis Stina som bor i Stockholm

Hade du en bra kväll igår: En mysig hemmakväll med Batman(katten) framför fångarna på fortet

Favorit dryck på morgonen: joos

När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt om jag ska upp tidigt annars sent, men inte efter 2

Är du blyg? Inte lika blyg som när jag var liten!

Sysslar du med någon idrott: går, springer, gymmar. Skulle gärna dansa ifall det fanns nåt utbud här..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Är du nöjd med ditt liv: Ja, i det stora hela

Är du bortskämd: Nej, men nog har jag det bra:)

Vad gör du i morgon: övar på dagen, kulturnatten i Jakobstad på kvällen

Vad är det värsta du vet? Svek

Vad är det finaste du fått? min hund Sissi, som jag hade i flera år, men tyvärr inte längre.

Du samlar på: skor, smycken, fina kakformar och burkar

När grät du senast: När vi såg hundfilmen Hachiko för några veckor sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spela in en skiva, resa massor, köpa saker åt familjen

Vill du gifta dig: Kanske.

Vill du ha barn: Ja, det tror jag, fast inte än

Är du musikalisk? nej inte speciellt, men jag har en bra sångröst

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej

Biter du på naglarna: Nej, jag drar av dom istället,men nu sparar jag till en fransk manikyr:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar