måndag 16 augusti 2010

ny vecka och mera ledighet

De flesta har redan återgått till sina jobb eller börjat skola efter semestern, men jag har ännu ledigt i två veckor. Skönt med ledighet,speciellt när det ännu är sommarvärme i luften. Men det ska också bli jätteskoj att få börja skola igen. jag bara väntar på att få köpa nya pennor och block och att fylla min kalender med roligheter! Det här kommer att bli en bra höst med många roliga utmaningar. Vi har redan flera spelningar inbokade med bandet och så kommer jag att undervisa mycket, vilket jag har saknat i sommar. Två kvällar i veckan kommer jag att hålla kurs i Nykarleby arbis och Pedersöre Mi. Solosångslektioner och så en sånggrupp. Det blir verkligen spännande! I år ska jag satsa på att få så mycket som möjligt gjort klart i skolan, så att jag eventuellt kan bli färdig om ett år och en termin, alltså till jul.
Nu tänkte jag sätta mig på cyckeln och trampa iväg till Forsby, undrar ifall jag orkar hela vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar