tisdag 6 mars 2012

Bloggar fr iphonen

Ok, det här e inte lätt men jag gör ett försök. Glömde min dator i studion så testar att blogga fr. mobilen istället. Denna vecka har börjat bra, jag har mycket bokningar i studion och lite eget att öva på. Ingen keikka den här helgen iaf. Skönt med lite ledigt för nästa helg e jag på bröllopsmässan och sjunger! Igår fixade jag också ett till jobb åt mig som börjar i slutet av april, riktigt passande så kan jag satsa hårt på kursläsandet fram tills dess! Jag har läst så många bra böcker redan som hört till kursen som jag känner att alla borde läsa. Håller just på med en som heter: sagan om sanningen av Marianne Hallberg. Rekommenderas verkligen. Nu ska jag återgå till till läsandet!

2 kommentarer:

  1. vi ska också va me vårt porslin m.m. på mässan! :)) ses där då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul, det gör vi! Ååh, jag älskar bröllopsmässor:) Så mycket fint!

      Radera