onsdag 7 mars 2012

Mina favoritbidrag

På lördag är det dags för Svenska melodifestivalen och dessa två är mina favoriter. Två väldigt olika bidrag men båda mycket tekniskt duktiga sångerskor. Mollys låt/stil är en riktigt typisk pop ballad typ Kelly Clarksson, den tror jag blir mycket spelad efteråt hur det än går. Coolt ifall hon vann så skulle hon ju få ta emot vinnarpokalen av sitt ex Saaaade! Loreen e ju bara så cool och egen, hon skulle förtjäna lite mera publicitet och skulle kunna slå igenom utomlands också med sin speciella stil!
Vi har tjejträff på lördag så jag tvivlar på att de andra orkar sitta klistrade framför tvn och höra på mina kommentarer.. tror det är bäst jag ser reprisen för mig själv sen!

1 kommentar:

  1. he e klart man måst sii finalen!! ja skåda no me de!! ;)

    SvaraRadera