fredag 23 mars 2012

fredag it is

God morgon alla! Tänk vad härligt med fredag och jag har en helt ledig helg att se fram emot. Passar helt utmärkt nu när det är så fint vårväder, jag ska försöka att hålla mig på utsidan så mycket det går.
Som ni ser är klockan 8 nu och jag har gjort det till en vana att gå upp 7 eller halv 8 så jag kan sätta igång med läsandet fr. kl 8. Det är riktigt skönt att få gjort undan lite jobb från morgon innan solen hinner börja gassa genom fönstret.
En effekt av den mentala träningen är att jag inte behöver lika mycket sömn som förut, innan sov jag oftast 9 timmar för att känna mig utvilad men nu räcker det med 7,5.
Runt 12 ska jag åka in till staden och luncha med bästa Sarah, känns nästan lite spännande att åka till "stan" när man bor i Nykaabi och inte är i Jeppis så ofta.. Neej, nu tog jag nog i:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar