onsdag 8 oktober 2014

Bebisträff

Idag är en bra dag för tjejen har varit rätt så nöjd sen vi minskat på järndropparna och nu sover hon tack o lov. Så.. nu känns det som om vi börjat på ny kula. Jag är pigg och har hunnit komma igen lite med hemsysslorna och ändå hunnit vila lite med henne.
Ikväll ska vi till Kållby på förberedelse-gruppträff. Vi hade också en grupp här i stan som vi var med i när jag var gravid men eftersom jag bytte rådgivning till Bennäs så fick vi då en ny grupp. Det ska bli spännande att träffa de andra paren och bebisarna, de andra har ju träffats förut men vi hoppar ju på nu. Antagligen fortsätter vi då i denna grupp med mamma-barn träffar.
Här bjuder jag på en gammal bild av mig och min kära, ni ser väl vem vi föreställer?:) Those were the days.. undrar om jag kommer i skinnbyxorna mera;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar