lördag 4 oktober 2014

magont

Jaha, det blev ingen Sonja konsert för mig ikväll, lillan är inte så nöjd just nu:( Vi har just börjat med järntillskott åt henne och det verkar som hon har ont i magen av det. Hon bör ta det upp till ett halvår eftersom hon hade så låg födelsevikt. Vi har varit efter reladroppar så att magen ska klara det bättre, så hoppas nu att hon blir nöjdare av det. Inte alls roligt när jag märker att hon har ont och är ledsen:( Nöjdare är hon om hon får vara i famnen, så vi turas om att goosa med henne.
Nu ska jag dricka min andra kopp kaffe och ta min fjärde kanelbulle som tröst. Otroligt hur gott kaffe har börjat smaka sedan jag blev mammma ;)

2 kommentarer:

  1. alfred blev också gnällig me magen i den åldern, vi körde me cuplaton ända tills han var 3 månader, fungera genast å de blev så stor skillnad .:) men hoppas he fungerar me rela, har ingen erfarenhet av he.

    SvaraRadera
  2. Just, jo jag har hört om det. Int vill de riktigt funka med rela, än åtminstone så vi ska nog prova med cuplaton tror jag.

    SvaraRadera