måndag 13 oktober 2014

Vår måndag

Idag var Keira första gången å skötas till mommos. Jag var till stan under tiden och handlade lite nya kläder till oss båda samt skrev under blanketter om att Simon är pappan till barnet. Ha ha, sjukt att han måste och erkänna faderskapet och jag skriva under när vi inte är gifta.. som om allt skulle vara solklart när man är gifta... och om man nu ska och erkänna något så kan ju vem som helst gå och säga tat han är pappan.. Nåja, nu behöver jag ju int fundera på det där eftersom det inte är nån tvekan vems flickans pappa är;)
Jag var också på jakt efter en amningskudde och ett babygym men varken Halpa halli eller City market hade något?! Så.. jag får väl köpa begagnat eller beställa via nätet. Hon behöver verkligen något att börja titta på nu och jag tror att hon skulle vara nöjd med att sprattla i babygym.
Ut o kolla på när moffa plovade (plöjde?) med nya plogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar