torsdag 2 oktober 2014

BF idag

Här ligger hon och sussar sött bredvid mig i soffan fast hon lika gärna ännu kunnat vara i min mage. Så här i efterhand är jag glad att hon valde att komma ut precis en månad tidigare, just för att allt gick ju så bra och hon har vuxit och utvecklats helt som hon ska. Så idag är hon alltså 1 månad gammal och vi har varit till rådgivningen på kontroll. Allt såg bra ut, så skönt!
Vi lär känna henne mer och mer för var dag och det är så häftigt att se hur hon utvecklas och ändrar från dag till dag. Fast det kommer stunder emellanåt som är jobbiga så försöker jag ändå ta vara på varje liten minut med henne, för den här speciella första tiden med baby kommer inte igen.


2 kommentarer:

  1. Ni har säkert också fascinerats lite av att "hon ju egentligen inte borde vara född ännu"? :) snart blir Milea också en månad, och inte ens då har vi nått bf,

    SvaraRadera
  2. Just jo, visst e det härligt att ha dem på utsidan lite tidigare (om allt gått bra) nog sku jag har varit led om jag ännu sku sitta här med stor maga😄 samtidigt som det känns att man blev snuvad på den sista gravidmånaden..

    SvaraRadera