söndag 12 oktober 2014

no more bad hairdays

Jaha ja, då var ännu en helg förbi och imorgon får vi ta itu med en alldeles ny vecka, vem vet vad allt roligt den kommer att bjuda på? Den blir till vad du gör den till:) Tjejen och jag har inget speciellt inbokat under veckan så vi får ta en dag i taget och se vad vi känner för att göra, fast morgon ska hon få vara med mommo några timmar så jag får fara till stan och göra lite ärenden. Keira behöver nå nya kläder (dopklänning!) och även moder skulle vilja ha nåt;) Jag ska slänga in lite flera inlägg här nästa vecka bara jag får tid (ork!) Jag har så mycket jag tänkt skriva om länge..
Här ser ni före och efter bild på min frisyr. Nu fick jag äntligen bort den fula utväxten och allt det risiga, det känns mycket fräschare med en kortare och fylligare frisyr, dessutom kan jag nästan kalla mig brunett nu:)

3 kommentarer: