lördag 25 oktober 2014

Gymmet kallar

Nu har det gått 7 veckor sen förlossningen och eftergranskningen är gjord, så nu tänkte jag börja träna. Det e vääldigt länge sedan jag var på gymmet och jag känner verkligen att jag får börja från noll men just färför ska det bli roligt att se utvecklingen. Jag tränar inte för att få världens hottaste kropp utan för att orka bättre i vardagen och känna mig starkare! Det låter kanske lite sim att jåå.. alla tränar väl i första hand för att bli snyggare och visst blir jag det på köpet;) men nr.1 är att bli en starkare och piggare mamma till Keira! 


Gick till gymmet idag och kollade in veckoprogrammet. Hm.. vad ska man välja? Lägg märke till den hurtiga tjejen på planschen och min skräckslagenhet.

3 kommentarer:

  1. Mama power kanske? :) Jag tänkte försöka mig på det de gånger jag får barnvakt åt Leon :) jag måste bara få eftergranskningen avklarad först ;)

    SvaraRadera
  2. Roligt att det verkar gå så bra för er och Keira e hur fin som helst! Lycka till med träningen också :) Hälsningar från Jeppis

    SvaraRadera
  3. Jo det funderar jag också på Sandra, ska se om vi kommer oss iväg nästa vecka:) Ganska lyx att ha gymmet så här pass nära! Tack Andrea! Jo, jag njuter verkligen av att vara mammaledig.. vi har det så mysigt så;)

    SvaraRadera