lördag 5 juni 2010

kalas idag

Steg upp jättetidigt i morse, skulle vara på jobb 7! Jag kom dit och var där i två timmar, sen fick jag åka hem igen! Lite onödigt nog.
Försökte sova igen nån timma, men jag blir alltid så upp och ner när jag sover mitt i dagen, inte bra.
Resten av dagen har S och jag varit på hans brors studentkalas och serverat.
Det gick bra, men usch så trött jag är på att se tårtor och bulla, när man står och glor på det hela dagen på cafeet!
Hemma på grevtottgatan tar vi det nu mycket lugnt. S spelar playstation med allt för hög volym och jag försöker varva ner!
Vi tänkte hyra en film, men vi bestämde oss för att lotta istälet och se på lotto!
Tack o lov att man inte behöver gå ut ikväll och trängas med alla nybakade studenter.
Skönt att man kan vara nöjd med att bara vara hemma en lördagskväll med lotto som ända spänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar