lördag 12 juni 2010

popkalaset

Regn, kallt och blåsigt var det. Och många hade nog sura minen på p.g.a vädret.
Jenny och jag kom dit ihop och vi hade nog tänkt vara hela kvällen men efter Veronica Maggio spelat så drog vi hemmåt.
Det är jättesynd att vädret var som det var när det satsas på att ordna en festival i Jakobstad, arrangörerna kunde ju inte ha mera otur!
Vi såg: Daisy Jack, de var superbra, mycket energi!
Feeki och Nina som körade, helt ok, men musiken var lite för trög på en festival.
Hade gärna lyssnat på det på ett mysigt litet ställe inomhus!
Darin: min favorit! Han är ju så söt och charmig och så sjunger han dessutom jättebra. Man blir verkligen på partyhumör av hans låtar. Han körde även ett medley av M. Jackson och det gjorde han nästan bättre än sina egna låtar.
Veronica Maggio: Bra sång och bra band men inte alls min typ av musik! Jag fattar mig inte på texterna och det är lite för lalllallaa för min smak...
Vi hade nog stannat längre ifall vädret varit bättre och lyssnat på Takida och Patrik Isaksson men det lockade inte riktigt.
Hoppas att kalaset lönade sig och att det skulle ordnas varje år, så Jeppis skulle få sin egen popfestival!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar