fredag 11 juni 2010

Shopping

Jag är helt fantastisk på att bränna pengar! Det finns alltid något man skulle behöva och idag slog jag till. Var med mamma och Elliot (stora systers son) till Kokkola. Gillar Kokkola mycket bättre än vasa som shoppingstad. Allt finns nära till och du får allt du behöver snabbt.
Mor skulle ha en klänning från Marimekko och jag har ju också drömt om att äga något dyrt från det märket. Då hittade jag enligt mig en helt underbar byxdräkt, enligt S- superfuul. Men nåjaa.. vad kan man, jag tycker den är jättestilig och jag kommer använda den massor! Kan inte bli hängandes i skåpet med en sån saftig prislapp!
Sen har jag också tiitat länge på olika kakfat, såna med 2 eller 3 våningár och nu köpte jag ett på blossom. Det är av glas och pinnen i mitten av silver.
Jag använder den nu just som smyckeställning, mycket tjusigt att låta stå fram. Sen när det blir kalas får kakorna va där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar