måndag 28 juni 2010

ny vecka

Helgen var trevlig. Mat i massor, fest, folk, fiske o.s.v.
Andra veckan jag är ledig nu och jag har ännu inte hunnit bli rastlös, otroligt.
Den här veckan ska jag försöka få lite rutin på mina dagar, när jag ska vara ledig hela sommaren så borde jag försöka öva lite om dagarna också. när jag säger öva så menar jag, förbereda mig för alla kommande keikkor och försöka sjunga lite varje dag så rösten hålls i trim.
Men är det soliga dagar så kommer jag bara att lapa sol och chilla:)
Nu ska jag ställa mig iväg mot stan och loppis. Mamma och jag har ett bord i Loppishallen där vi säljer i två veckor. Och jag har bestämt mig för att jag måste sälja bort lite av mina kläder förrän skåpen brakar ihop. Jag har redan haft dit ett tiotal klänningar och mera tar jag idag.
Hoppas vädret håller i sig så att man kan steka sig lite på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar