måndag 27 september 2010

om en vecka..

Wouhuu! På söndag morgon åker vi till Rhodos! Hela min familj med respektive, vi blir sammanlagt 12 pers! Det är jättelänge sen jag varit utomlands, eller till södern i alla fall så det är verkligen efterlängtat! Perfekt tid nu också att åka när det börjar bli kallt och regnigt här. Dessutom har jag hunnit bli riktigt blek i hyn så det får man ju ändrat på nu!
Vi ska va där precis en vecka och när vi kommer hem på sändag så hinner jag vara hem ca 4 timmar och så får jag hoppa på tåget till Åbo, för då är det dags för en veckas fanfar turnee. Så då är det full rulle igen, men det går säker bra efter en lång semester!
Den här veckan är det inte speciellt mycket som händer. Jag ska bara försöka förbereda mig och plugga lite i förhand så jag hänger med sen när jag kommer tillbaks till skolan om två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar