onsdag 15 september 2010

pigat idag

Idag hade jag ingen skola så jag har istället varit hemma i forsby och jobbat. d.v.s bl.a mockat skit i grishuset! Tur att man är mångsidig..
Nu håller jag på och grejjar lite inför morgondagen. Imorgonkväll börjar min Mi kurs jag ska dra i Bennäs. Det är en sångkurs för ungdomar, det är en grupp som får jag sjunga tillsammans och för varandra. Det är tänkt att kursen ska gå ut på tolkning och scenframställning. Roligt att jobba med lite andra saker än bara sångteknik som man är van vid. Ska bli riktigt roligt att se vad det kommer för människor dit och vad de kan och vill lära sig.
Jag har märkt på senaste tiden att jag älskar att undervisa, speciellt ungdomar!
Man blir så otroligt glad efter man har haft lektioner när man kunnat hjälpa andra och ser hur glada de blir. Det ger absolut mer än det tar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar