måndag 13 september 2010

Veckoplanering

Jag är alltid ledig måndagar ända fram tills halv 5 då jag har en sånggrupp i skolan.
perfekt att ta det lugnt från morgon och sen planera lite för veckan.

måndag: sånggrupps övning i J.stad sedan Pump i stjärnhallen!

tisdag: egen sånglektion med Heidi, besök till H & H frissan för frisyrprovning, dirigering med Pati, undervisa mina två övningselever i skolan, arbissolosång kurs i Nykaabi (5 elever).

onsdag: oh shit, helt ledig! (men borde öva med Benny tills söndag)+ träna

torsdag: ämnesdidaktik, H&H färgning och provkamning inför söndag, lektion till mina 3 privatelever, första gången Mi kurs med en ny sånggrupp "singing on stage"

fredag: träning i Forsby med fotbollslaget, genrep till söndag

lördag: möjligtvis kalas för mamma och Lotti

söndag: H&H stora mode/hårshow i Strengbershuset. Jag kommer att gå modell för Noolans kläder och sedan sjunga tillsammans med Benny mellan varven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar