lördag 4 februari 2012

hårigt värre

Gick in till frissan och kom ut såhär! Riktigt nöjd är jag med mina förlängningar som Ulrika på Stilo gjorde. Det är gjort med sinetter och det tog ca 3 h att sätta i alla 83 st! Äntligen långt, tjockt hår som jag alltid drömt om! Rekommenderas varmt till alla med finländskt tunt och stripigt hår. Nu har jag ju inte tvättat och stylat det själv än, så jag kan ju återkomma om jag ändrar uppfattning. Det krävs säkert lite extra tid och försiktighet att få det som man vill ha det.

2 kommentarer:

  1. va fint! :) vad kostade det att göra hårförlängning vid Stilo? har varit dit en gång förr och märkte att de var ganska dyra.. men duktiga!

    SvaraRadera
  2. Tack!:) Jag gjorde 83 slingor och det blev 290 €. Tyckte inte det var så farligt och jag hörde det är billigare att göra i jakobstad än t.ex. Vasa.. Rekommenderar nog Stilo, hon kan det hon gör!:)

    SvaraRadera