tisdag 7 februari 2012

Plötsligt så vänder det

Har känt mig så nere de två senaste dagarna utan någon speciell anledning. Jag har varit på så toppenhumör sen jag började läsa om Mental träning och försökt få in det i min vardag, men under dessa dagar har jag nog funderat vad det är för "skit" jag håller på med! :) Men, nu har det vänt igen. Jag var till gymmet och sprang och "lyftade" en timma med hög musik och nu är humöret på topp igen!
Det verkar som om det är flera som är lite nere just nu av att döma på F:B statusar. Februari- brukar jag kalla årets skitmånad men det blir ju inte bättre om man utgår från det. Tänk istället på vad du kan göra för roligt, hur du kan uttnyttja tiden istället för att bara ligga på soffan och invänta bättre tider. Börja med något nytt, något kreativt :) Själv tänkte jag börja ta gitarrlektioner, imorgon ska jag ta tag i det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar