fredag 17 februari 2012

på gång

Har tillbringat flera timmar i studion idag och fått en del gjort. Svårt det där när man övar på låtar att veta riktigt när det är tillräckligt bra och när man är nöjd.
Imorgon ska jag hålla workshop för en kör fr.12-16. Lite CVT teknik och sedan skilda sessioner med sopranen och alten. Har förberett lite material men tror att jag får improvisera vartefter jag märker vad de behöver!
Inkommande måndag ska jag också till Vörå gymnasium och hålla CVT workshop med en grupp sångare. Spännande! när jag mest undervisar privat en och en så är det kul att ha grupper emellanåt. Sen när jag blir klar mental tränare så hoppas jag kunna kombinera sångundervisningen med att föreläsa om mental träning. Jag har planer.. och det känns som jag skulle vilja bli färdig med utbildningen nu genast, men det måste få ta tid så att jag inte missar något!
Nu ska jag leta fram något gott och kolla på Voice of Finland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar