fredag 10 februari 2012

Trevlig helg!

Helg igen, oj vad veckorna går snabbt! Snart är det vår:)
Har inget speciellt inplanerat inför helgen så jag är öppen för förslag..
Vet bara att jag måste öva en del låtar och läsa mina böcker. Om tre veckor borde jag ha gjort klart delkurs 1/4 i PUMT-utbildningen och då ska en tent skrivas och sen får jag börja med nästa kurs. S (ja, det är då Simon som jag bor med!) far iväg på en alpresa med grannen i morgon och är borta en vecka så då kan jag studera och öva här i lugn och ro! Jag vill också resa! Men absolut inte på någon skidresa, eftersom jag e livrädd för å ränna! Det blir till södern istället, men jag skulle behöva börja bestämma mig snart om det ska hinna bli av i vårvinter. Almanackan börjar fyllas mer och mer och snart hittar jag ingen ledig vecka att åka.
Ska kolla lite äkkilähdöt nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar