söndag 12 februari 2012

Bröllopsmässa i Kokkola

En heldag i Kokkola blev det med Paulina och Henni.
Hade nog väntat mig lite mera av bröllpsmässan, det var nog en del utställare, men många som inte riktigt hade något med bröllop att göra. Inga catering firmor, mat eller tårtor:( Visningen var helt okej med både brudkläder och vårens mode. Flera snygga klänningar fr. affären Underbar Clara i Kokkola, måste kolla in den affären för de verkar ha många bra märken.
18.3 kommer det vara mässa i Jakobstad och jag tror lite mer på den, ifjol var den iaf. helt ok. Finns så många duktiga här i Jakobstads trakten som sysslar med foto,mat,tårtor, hår, smink, musik... Jag och Benny kommer förresten att stå i något hörn och underhålla och även uppträda på scenen. Lite reklam här :)
Jag gillar bröllop och jag har ju fördelen att få ta del av många under alla vigslar och fester jag sjungit på! Spana in folk, lyssna på pinsamma tal, käka god tårta och förståss spela lite emellanåt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar