tisdag 10 april 2012

denna vecka

Back to work! Efter några sköna lediga dagar är det tempo på igen. Denna vecka är ganska så fullmatad. Elevkonserten på torsdag, det mesta är klart, programmet är spikat så nu hoppas jag att ingen drar sig ur! Imorgon ska jag handla tills serveringen och baka lite. Jag hoppas det kommer mycket folk och titta, enligt F.B så kommer åtminstone 40 st. På lördag ska jag modella för Wautzi på After Eight med ca. 15 andra modeller. Det var ett tag sen jag gjorde något sånt. Kul ska det bli att bli stylad och fixad iaf. På söndag håller Nykarleby damkör vårkonsert på folkhögskolan här i stan och jag kommer att vara solist på tre låtar. Deras tema på konserten tror jag är kärlek, så det blir säkert en fin konsert med vackra låtar. Veckan efter drar jag iväg på en veckas turneé till, vet inte riktigt vart än men tror det var Seinäjoki trakten först och sen Jyväskylä i slutet av veckan. Roligt det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar