måndag 2 april 2012

This week

Började morgonen med att fara en sväng till staden med grannfrun, besökte Cosmetique, frissa och fikade. Har just vilat mig en timme, jag är fortfarande förkyld och så trött. Jag hoppas det börjar ge med sig snart så jag orkar bättre med allt som ska göras denna vecka. Det är full rulle i studion må-fre. Många som vill öva nu inför nästa veckas konsert. Tack o lov är det påsk till helgen med lite extra ledigt och vi har faktiskt inget inplanerat än vilket känns skönt. Men något roligt borde vi nog hitta på. Simon e och jobbar i Björneborg fram tills torsdag kväll så jag får rå om mig själv tills dess. Mycket som är på gång här framöver.. Om två veckor åker jag på turnee, sen hem en vecka och börja på nya jobbet, sen igen borta en vecka till Grekland. Härligt härligt, en månad kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar