söndag 15 april 2012

min helg

Har varit en händelserik helg och jag har inte riktigt "hunnit" uppdatera. Men här kommer lite bilder.. I fredags gick jag en riktigt rolig modevisning på After eight tillsammans med ca.15 andra modeller. Kläderna vi visade var från Wautsi och Ida och Karin gjorde att så fint jobb med stylandet! Dessutom ficka man många ideer själv hur man kan blanda kläder och piffa upp en outfit. Just har jag varit och "solistat" hos Nykarley damkör på deras vårkonsert. De är verkligen ett härligt gäng damer och konserten var mycket lättsam och fin. Jag sjöng Helen Sjöholms: Du e min man och Gabriellas sång uppbackad av kören och Av längtan til dig tillsammans med bandet. Det gick bra får man väl säga, Gabriellas sång fick vi t.o.m ta en gång till i slutet! Alltid så skön känsla efter en lyckad konsert, det lever man länge på :) Imorgon börjar Fanfar turnee´n. Imorgon är vi här i trakten så jag får sova hemma första natten, sen vidare mot Jyväskylä med tre nätter på hotell. Kommer hem fredag kväll. Ska försöka uppdatera..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar