torsdag 26 april 2012

längtar bort

Om en vecka sitter jag på planet till Grekland, shit vad skönt det ska bli! Jag kommer bara att ligga på stranden/vid poolen varje dag och chilla med mina böcker eller musik öronen. Förståss ska jag också shoppa en del och äta gott.. mmm grekisk sallad och moussaka. Denna vecka har jag börjat på nytt jobb vid Världshuset här i stan. Jag jobbar korta dagar 10-15 så det är riktigt perfect. Det är verkligen skönt att få jobba lite praktiskt utan att behöva tänka desto mera och så får jag ju äta god mat varje dag! Fram till sista maj kör jag dubbla jobb, restaurangen på dagen och sångstudion på kvällen. Huh, idag blev en lång dag men när jag vet att semestern väntar så går det! Jag vill börja packa nu... Undrar hur många olika bikinis jag ska packa ner??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar