söndag 29 april 2012

sweet sunday

Vilken fantastisk söndag vi haft. Har vistats ute i solen 90 % av dagen och det syns nu i fejjan, jag har ju bränt mig! Har suttit ute och läst, haft besök och fikat, gått i skogen och bara njutit hela dagen. Nu på kvällskvisten har jag bakat munkar för första gången. Var lite läskigt först att fritera men det gick bra och ingen eldsvåda uppstod. I förrgår gjorde jag mjöd så det ska vara färdigt imorgon. I morgon blir det jobb som vanligt och sen kanske lite grillas, mat och gott på kvällen med grannarna.

2 kommentarer:

  1. Munkarna ser supergoda ut!! Jo, man ska vara försiktig i solen, jag blandar redan nu solkräm i min ansiktskräm på mornarna, ha ett roligt wappfirande!!! // Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej! Jo, tack vi hade ett skönt firande!

      Radera